Międzynarodowa kampania linków sponsorowanych

Planując zagraniczne kampanie linków sponsorowanych, warto się zastanowić czy wszędzie, reklama w wyszukiwarce Google będzie dobrym rozwiązaniem. Wprawdzie w Polsce Google jest prawdziwym liderem wśród wyszukiwarek posiadając 97% udziału w rynku (źr. Gemius, Lipiec 2011). Jak to wygląda w innych krajach? Przedstawia to ciekawa infografika:

miedzynarodowa-kampania-linkow-sponsorowanych(źródło: http://www.search-engine-feng-shui.com/2010/06/google-search-world-domination/)

Jak widać – w niektórych krajach, wyszukiwarka Google nie dominuje (np. Czechy, Rosja); w wielu jest liderem, ale zostawia trochę miejsca innym wyszukiwarkom (np. Ukraina, Włochy).

Planując zagraniczne kampanie warto zatem zastanowić się nad wykorzystaniem innych systemów linków sponsorowanych, takich jak:

Yahoo – advertiser.yahoo.com – linki sponsorowane w Yahoo, wciaż dostępne w niektórych krajach; System obecnie powoli zastępowany systemem Bing)
Bing – adcenter.microsoft.com – linki sponsorowane w wyszukiwarce Bing
Seznam – http://www.sklik.cz/ – linki sponsorowane w czeskiej wyszukiwarce Seznam (Program reklamowy SKLIK)
Yandex – advertising.yandex.com -linki sponsorowane w rosyjskiej wyszukiwarce Yandex

Chcesz wykorzystać linki sponsorowane do promocji swojej firmy? Skorzystaj z profesjonalnej pomocy e-marka.pl!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Poradnik i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz