linki sponsorowane
   
   

Remarketing

Remarketing to nowość w ofercie AdWords a jednocześnie bardzo ciekawe narzędzie pozwalające na ponowne dotarcie do użytkowników którzy już odwiedzili witrynę reklamodawcy.

Na przykładzie firmy prowadzącej internetowe biuro podróży. Internauci odwiedzają stronę biura, ale część z nich nie dokonuje rezerwacji. Dzięki remarketingowi biuro może wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy byli na stronie biura podróży, a obecnie są na innej stronie np. na blogu poświęconemu podróżom. Użytkownikowi bloga można wyświetlić reklamy, nakłaniające do zakupu wycieczki, zaoferować tym użytkownikom kupon rabatowy, albo też w inny sposób zachęcić do skorzystania z oferty.

Dzięki remarketingowi możesz dotrzeć do konsumentów z nowym komunikatem reklamowym, zwiększając świadomość marki, pomagając podjąć decyzję zakupową.

Pomożemy zaplanować strategię remarketingową dla Twojej firmy. Skontaktuj się!

Google+
 
Pracujemy dla:
Kontakt
copyright © 2003-2014 by e-marka.pl