linki sponsorowane
   
   

Plan działań eMarketingowych dla CTS

Data: Styczeń 2010

Klient: Centrum Technik Sieciowych sp. z o.o.

Profil działalności: Centrum Technik Sieciowych jest najdłużej działającym na polskim rynku autoryzowanym ośrodkiem szkoleniowo-serwisowym. W realizowanych przez CTS szkoleniach wzięło udział ponad 75 000 użytkowników programów komputerowych, administratorów i inżynierów tworzących kadrę informatyczną największych polskich firm.

Cel: Stworzenie kompleksowego planu działań eMarketingowych na rok 2010

 

Realizacja:
Została wykonana analiza celów biznesowych Klienta oraz dotychczas podejmowanych działań promocyjnych. Głównym celem było zwiększenie aktywności marketingowej w Internecie, dotarcie do nowych użytkowników oraz budowanie świadomości marki CTS.

Następnie zostały dobrane narzędzia, mające na celu realizację poszczególnych celów. Zbudowany plan, uwzględniał m.in. takie elementy jak reklama Google Adwords, reklama na blogach, autopromocja. Także zostały zaproponowane narzędzia służące kolekcjonowaniu efektywności reklamowej. Agencja e-marka.pl pomaga także w analizie statystyk Google Analytics oraz sprawuje bieżący nadzór nad realizacją planu.

W ramach współpracy powstało kilka nowatorskich pomysłów, dzięki którym Centrum Technik Sieciowych wyróżnia się na tle konkurencji, z których największy sukces odniosła koncepcja „After Lessons”. 

Google+
 
Pracujemy dla:
Kontakt
copyright © 2003-2014 by e-marka.pl