• System reklamowy Google Adwords umożliwia wyświetlanie reklam w „Sieci reklamowej Google” – czyli na stronach partnerskich (portalach, blogach, forach, stronach internetowych). System umożliwia wiele sposobów kierowania reklam w sieci reklamowej......

  • Optymalizacja Adwords – Cel:   Zadaniem jakie mi przypadło, to optymalizacja kampanii Adwords promujących średniej wielkości sklep internetowy z bazą kilku tysięcy produktów. Sklep sprzedaje produkty będące dobrymi pomysłami na......

  • Planując zagraniczne kampanie linków sponsorowanych, warto się zastanowić czy wszędzie, reklama w wyszukiwarce Google będzie dobrym rozwiązaniem. Wprawdzie w Polsce Google jest prawdziwym liderem wśród wyszukiwarek posiadając 97% udziału w......

  • Zapraszamy do lektury artykułu „Gdzie znaleźć nowych Klientów – czyli krótka instrukcja działań w wyszukiwarkach”, naszego autorstwa, zamieszczonego w styczniowym wydaniu „Doradcy podatkowego”. Artykuł omawia możliwości linków sponsorowanych, jako narzędzia......

  • Barometr zachowań konsumentów (The Consumer Commerce Barometer) to darmowe narzędzie od Google pozwalające na poznanie zachowań konsumentów w Internecie. Dostęp do badań znajduje się na stronie: https://www.consumerbarometer.com/en/ Serwis zapewnia wgląd......

  • W październikowym numerze „Doradcy podatkowego” ukazał się wywiad, jaki został ze mną przeprowadzony, na tematy związane z rozpoczynaniem przez firmy działalności w Internecie. Zapraszam do lektury! Kliknij, aby przeczytać artykuł:......

  • Na usługi prawne – jak na większość zawodów „publicznego zaufania” – nałożone są ograniczenia w stosowaniu reklamy. Chcemy zaznaczyć na wstępie, że nie można utożsamiać działań marketingowych z reklamą. Marketing......