Google Ads oferta

Google Ads - Jak wygląda obsługa kampanii Google Ads w naszej firmie?

Usługa prowadzenia kampanii Google Ads jest usługą złożoną z wielu etapów.

ETAP 1 - Oferta Google Ads

W momencie otrzymania zapytania od potencjalnego Klienta, dokonujemy wstępnej analizy. Przeglądamy stronę internetową, media społecznościowe, widoczność strony w wyszukiwarce, przeglądamy strony konkurencji.

Przeprowadzamy także rozmowę telefoniczną, aby bezpośrednio od Klienta uzyskać informację co ma być promowane, jak działa jego firma, jakie cele ma spełnić reklama.

Przygotowujemy i wysyłamy ofertę dopasowaną do potrzeb i możliwości Reklamodawcy. Oferta zawiera również koszt obsługi oraz rekomendowany budżet przeznaczony na zakup kliknięć.

ETAP 2 - Przygotowanie kampanii Google Ads

W tym etapie wykonywane są wszelkie czynności konieczne do ustawienia kampanii Google Ads, takie jak:

  • przygotowanie konta reklamowego,
  • przygotowanie listy słów kluczowych,
  • przygotowanie treści reklam,
  • ustawienie konta Merchant w przypadku reklam produktowych,
  • wykonanie koniecznych integracji takich jak połączenie kont Google Ads z Google Analytics, Google Merchant, Search Console, itp.

ETAP 3 - Uruchomienie i optymalizacja kampanii Google Ads

Rozpoczęcie emisji kampanii Google Ads rozpoczyna kolejny etap – optymalizacji ustawień kampanii. Wykonywane są takie czynności jak:

  • optymalizacja stawek za kliknięcie,
  • wykluczanie błędnych słów kluczowych,
  • dodawanie nowych słów kluczowych,
  • dodawanie nowych tekstów reklam

Na każdym etapie kampanii Google Ads – Reklamodawca ma możliwość zlecania zmian w kampanii takich jak zmiany słów kluczowych, zmiany tekstów reklam, itp.

KAMPANIA GOOGLE ADS „NA PRÓBĘ”
Mała kampania, mały budżet, mało słów kluczowych, mały koszt obsługi.

Bezpłatna wycena kampanii.
Telefon: 604 965 865 | biuro@e-marka.pl

Skontaktuj się. Sprawdź efekty!

Skontaktuj się