Na koszt kampanii linków sponsorowanych składają się:

 

1. Koszt budżetu przeznaczonego na zakup kliknięć w link sponsorowany.

  • Kwota budżetu jest dowolna, reklamodawcy samodzielnie decydują o kwocie, którą chcą przeznaczyć na zakup kliknięć. E-marka.pl często rekomenduje poszczególnym reklamodawcom odpowiedni budżet na start.
  • Kwotą często rekomendowaną mniejszym reklamodawcom, bądź reklamodawcom chcącym przetestować działanie linków sponsorowanych – jest przeznaczenie na budżet kwoty 600zł (ok. 150zł na tydzień). Kwota taka pozwala ustawić linki sponsorowane, skutecznie konkurować o dobre pozycje w rankingu reklam, zbadać efekty jak również pozwoli na testowanie, np. różnych stawek za kliknięcie.
  • Na dobry początek współpracy otrzymają Państwo od e-marka.pl prezent (kupon Google) w wysokości do 250 zł powiększające budżet kampanii.
  • Kliknięcia w Państwa reklamę pomniejszają budżet. Koszty kliknięć uzależnione są od wielu czynników, takich jak od aktualnej konkurencji reklamującej się na te same słowa kluczowe, od stawek stosowanych przez konkurencję, a także od oceny jakości reklamy wystawianej przez Google.

 

2. Wynagrodzenie e-marka.pl. Koszt wynagrodzenia e-marka.pl zależny jest od ilości pracy koniecznej do przeprowadzenia prac. Zwykle nasze wynagrodzenie ustalane jest ryczałtowo.

  • Pierwszy okres współpracy. Pierwsze ustawienie kampanii linków sponsorowanych, wyszukanie odpowiednich słów kluczowych, stworzenie tekstów reklam, optymalizacja ustawień oraz kosztów kampanii.
  • Koszt późniejszej obsługi. Wprowadzanie i przygotowywanie nowych słów kluczowych oraz nowych tekstów reklamowych, testowanie nowych ustawień konta, eksperymenty związane z budżetem, testowanie innych strategii działania, analizy statystyk, tworzenie landing page.
  • Oprócz ryczałtu, istnieje alternatywny sposób rozliczania oparty na roboczogodzinach. Wtedy wszystkie czynności są naliczane z dokładnością do 5 minut. Reklamodawca dostaje po każdym miesiącu plik Excela z rozliczeniem faktycznego czasu pracy.
  • Koszt budżetu i wynagrodzenia e-marka.pl powiększany jest o podatek VAT. E-marka.pl wystawia wszystkim reklamodawcom faktury VAT.
  • Płatności za kampanię odbywają się w trybie przedpłaty.