Usługa prowadzenia kampanii linków sponsorowanych jest usługą złożoną z wielu elementów. Każdy nowy Reklamodawca decydujący się na współpracę z e-marka.pl zawsze otrzymuje:

 

A. ETAPY PRZED STARTEM KAMPANII LINKÓW SPONSOROWANYCH

  • Przygotowanie listy słów kluczowych
  • Przygotowanie treści reklam
    Ustawienie konta
  • Obsługa księgowa płatności za linki sponsorowane do Google Ireland LTD
  • Połączenie kont Google Analytics z kontem Google Adwords

 

B. LINKI SPONSOROWANE START KAMPANII

 

C. ETAPY PO STARCIE LINKÓW SPONSOROWANYCH

  • Optymalizacja ustawień kampanii
  • Optymalizacja stawek za kliknięcie
  • Wykluczanie błędnych słów kluczowych
  • Dodawanie nowych słów kluczowych
  • Dodawanie nowych tekstów reklam
  • Diagnostyka słów kluczowych
  • Eksperymenty polegające na:
    • zmianie stawek za klik
    • zmianie budżetów dziennych
    • zmianie strategii (np. zmiana strategii zrównoważonej na agresywną)

D. Na każdym etapie kampanii linków sponsorowanych reklamodawca ma możliwość:

  • Zlecania dodatkowych zmian w kampanii (zmiany słów kluczowych, zmiany tekstów reklam, itp)
  • Kontaktu z e-marka.pl (e-mail, telefon, skype)

OFERTA DODATKOWA:

Reklamodawcy poszukujący nowych rozwiązań, mają możliwość skorzystania z oferty rozszerzonej, na którą składają się między innymi następujące elementy:

  • Kampanie graficzne i video w sieci reklamowej Google
  • Wyszukanie stron docelowych, na które możliwa jest emisja reklam w kampaniach kierowanych w Sieci Reklamowej Google
  • Przygotowywanie dedykowanych landing page (strony docelowe), na które kierują linki sponsorowane
  • Audyt / optymalizacja obecnych kampanii linków sponsorowanych

Skontaktuj się. Sprawdź możliwości linków sponsorowanych!
Telefon: 604 965 865 | biuro@e-marka.pl | Formularz kontaktowy |