Pozycjonowanie

Kampanie Google Ads czy pozycjonowanie?

Pozycjonowanie a kampanie Google Ads to dwa różne działania marketingowe w wyszukiwarce Google – niezależne od siebie. Porównanie ich znajduje się w poniższej tabeli:

Google AdsPozycjonowanie
Linki sponsorowane = płatna reklama w wyszukiwarce Google, pojawiająca się po wpisaniu wybranych słów kluczowych.Pozycjonowanie = płatne działania mające podnoszenie pozycji strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Efekty widoczne natychmiast po uruchomieniu kampanii.Efekty widoczne przeciętnie po 3-6 miesiącach pozycjonowania.
Opłaty ponoszone są tylko podczas aktywnej kampanii linków sponsorowanych.Konieczność ponoszenia comiesięcznych opłat abonamentowych.
Możliwość natychmiastowej reakcji, zmiany tekstów reklam, zmiany słów kluczowych, zmiany strategii kampanii.Ograniczone możliwości zmiany parametrów pozycjonowania, wymiany słów kluczowych.
Brak konieczności ponoszenia kosztów programistycznych.Konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów programistycznych związanych z optymalizacją pozycjonowanego serwisu internetowego.
Doskonała mierzalność efektów. Precyzyjne statystyki, mierzenie konwersji, mierzenie skuteczności reklam, itp.Ograniczone możliwości mierzenia efektów pozycjonowania.

KAMPANIA GOOGLE ADS „NA PRÓBĘ”
Mała kampania, mały budżet, mało słów kluczowych, mały koszt obsługi.

Bezpłatna wycena kampanii.
Telefon: 604 965 865 | biuro@e-marka.pl

Skontaktuj się. Sprawdź efekty!

Skontaktuj się