Reklama w Linkedin

Kampanie w Linkedin

Linkedin to największy na świecie serwis dla profesjonalistów, skupiający ponad 250 000 000 użytkowników na całym świecie, z czego ponad 1 800 000 managerów, dyrektorów, specjalistów w Polsce. Jest to bardzo atrakcyjna choć nie tania forma reklamy, umożliwiająca bezpośrednie dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy managerów.

Formy reklamowe w Linkedin:

  • banery: 300x250px lub 160x600px (do 40 kB; gif, jpg, png, swf)
  • linki tekstowe: 960x17px (max. 90 znaków ze spacjami)

 

Ceny kampanii reklamowej w Linkedin:

Istnieją dwie opcje płacenia za reklamę: „Opłata za kliknięcie (CPC)” i „Opłata za 1000 wyświetleń (CPM)”.

Metoda CPC pozwala określić maksymalną kwotę, jaką chcesz zapłacić za każde kliknięcie (np. 3,00 USD za kliknięcie). Użytkownik ustala wówczas dzienny budżet, w którym podaje kwotę, jaką chce wydać każdego dnia.

W metodzie CPM płaci za każdy zestaw 1000 wyświetleń, bez względu na liczbę kliknięć reklamy. Opcja ta jest dobra dla użytkowników, których bardziej niż kliknięcia interesuje liczba wyświetleń.

  • Minimalny budżet na kampanię reklamową w Linkedin to 10 USD.
  • Minimalny budżet dzienny wynosi 10 USD/dzień.
  • Minimalna oferta CPC wynosi 2,00 USD za kliknięcie.
  • Minimalna stawka CPM wynosi 2,00 USD za tysiąc wyświetleń.
  • Opłata początkowa. Przy pierwszej aktywacji konta pobierana jest jednorazowa opłata 5,00 USD, która wliczana jest w przyszłe opłaty za reklamę i pokrywa początkowe kliknięcia lub wyświetlenia po umieszczeniu reklamy.

 

Targetowanie reklamy w Linkedin:

  • lokalizacja (np. Polska lub Warszawa)
  • firma
  • nazwa firmy
  • branża
  • wielkość firmy
  • stanowisko
  • nazwa stanowiska pracy
  • obowiązki służbowe
  • szczebel w hierarchii
  • uczelnie
  • umiejętności (np. HTML lub zarządzanie projektami)
  • grupy Linkedin
  • płeć
  • wiek
  • możliwe jest wykluczenie niektórych lokalizacji, firm, nazw stanowisk pracy, szkół/uczelni i grup.

 

Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej opcje  mogą ulec zmianie w dowolnym momencie.

Skontaktuj się

Telefon: 604 965 865
E-mail: biuro@e-marka.pl