Oferujemy obsługę kampanii reklamowych w LinkedIn.
LinkedIn to największy na świecie serwis dla profesjonalistów, skupiający ponad 250 000 000 użytkowników na całym świecie, z czego ponad 1 800 000 managerów, dyrektorów, specjalistów w Polsce. Jest to bardzo atrakcyjna i tania forma reklamy, umożliwiająca bezpośrednie dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy managerów.
Formy reklamowe w LinkedIn:
- banery: 300x250px lub 160x600px (do 40 kB; gif, jpg, png, swf)
- linki tekstowe: 960x17px (max. 90 znaków ze spacjami)
Miejsca wyświetlenia reklam w LinkedIn:
- Strona profilowa – gdy użytkownicy wyświetlają profile innych użytkowników LinkedIn.
- Strona główna – strona, którą widzą internauci po zalogowaniu się do LinkedIn. Wyświetlanie banerów, lub reklam tekstowych z grafiką.
- Reklamy mogą być również wyświetlane w formie samego linku tekstowego u góry na stronie głównej LinkedIn (w reklamie nie wyświetla się wówczas grafika).
- Skrzynka odbiorcza – strona, na której użytkownicy widzą wiadomości i zaproszenia do nawiązania kontaktu.
- Strona wyników wyszukiwania – strona, która pokazuje się, gdy użytkownika korzysta z wyszukiwarki
Grupy
Ceny kampanii reklamowej w LinkedIn:
- Istnieją dwie opcje płacenia za reklamę: „Opłata za kliknięcie (CPC)” i „Opłata za 1000 wyświetleń (CPM)”.
- Metoda CPC pozwala określić maksymalną kwotę, jaką chcesz zapłacić za każde kliknięcie (np. 3,00 USD za kliknięcie). Użytkownik ustala wówczas dzienny budżet, w którym podaje kwotę, jaką chce wydać każdego dnia.
- W metodzie CPM płaci za każdy zestaw 1000 wyświetleń, bez względu na liczbę kliknięć reklamy. Opcja ta jest dobra dla użytkowników, których bardziej niż kliknięcia interesuje liczba wyświetleń.
- Minimalny budżet na kampanię reklamową w LinkedIn to 10 USD.
- Minimalny budżet dzienny wynosi 10 USD/dzień.
- Minimalna oferta CPC wynosi 2,00 USD za kliknięcie.
Minimalna stawka CPM wynosi 2,00 USD za tysiąc wyświetleń. - Opłata początkowa. Przy pierwszej aktywacji konta pobierana jest jednorazowa opłata 5,00 USD, która wliczana jest w przyszłe opłaty za reklamę i pokrywa początkowe kliknięcia lub wyświetlenia po umieszczeniu reklamy.
Targetowanie reklamy w LinkedIn:
- lokalizacja (np. Polska lub Warszawa)
- firma
- nazwa firmy
- branża
- wielkość firmy
- stanowisko
- nazwa stanowiska pracy
- obowiązki służbowe
- szczebel w hierarchii
- uczelnie
- umiejętności (np. HTML lub zarządzanie projektami)
- grupy LinkedIn
- płeć
- wiek
- Możliwe jest wykluczenie niektórych lokalizacji, firm, nazw stanowisk pracy, szkół/uczelni i grup.
- Uwaga: Wszystkie opcje ukierunkowania mogą ulec zmianie.