Linkedin to największy na świecie serwis dla profesjonalistów, skupiający ponad 250 000 000 użytkowników na całym świecie, z czego ponad 1 800 000 managerów, dyrektorów, specjalistów w Polsce. Jest to bardzo atrakcyjna choć nie tania forma reklamy, umożliwiająca bezpośrednie dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy managerów.
Formy reklamowe w Linkedin:
Ceny kampanii reklamowej w Linkedin:
Istnieją dwie opcje płacenia za reklamę: „Opłata za kliknięcie (CPC)” i „Opłata za 1000 wyświetleń (CPM)”.
Metoda CPC pozwala określić maksymalną kwotę, jaką chcesz zapłacić za każde kliknięcie (np. 3,00 USD za kliknięcie). Użytkownik ustala wówczas dzienny budżet, w którym podaje kwotę, jaką chce wydać każdego dnia.
W metodzie CPM płaci za każdy zestaw 1000 wyświetleń, bez względu na liczbę kliknięć reklamy. Opcja ta jest dobra dla użytkowników, których bardziej niż kliknięcia interesuje liczba wyświetleń.
Targetowanie reklamy w Linkedin:
Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej opcje mogą ulec zmianie w dowolnym momencie.
e-marka.pl
Przemysław Kurnik
ul. Bobrzyńskiego 43/44
30-348 Kraków
NIP: 737-188-36-70
Check an offer of PPC campaigns in Google Ads in Poland.