Remarketing

Kampanie remarketingowe

Remarketing pozwala na ponowne dotarcie do użytkowników którzy wcześniej odwiedzili witrynę reklamodawcy. Na stronach wyświetlających reklamy od Google (na przykład Onet, YouTube, itp) osobie, która wcześniej odwiedziła stronę reklamodawcy, jest wyświetlana reklama od tego reklamodawcy.

Jest to bardzo skuteczny typ reklamy, który sprawdzi się w przypadku większości branż. Dzięki remarketingowi możesz dotrzeć do konsumentów z nowym komunikatem reklamowym, zwiększając świadomość marki, pomagając podjąć decyzję zakupową.

Na przykładzie firmy prowadzącej internetowe biuro podróży. Internauci odwiedzają stronę biura, ale część z nich nie dokonuje rezerwacji. Dzięki remarketingowi biuro może wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy byli na stronie biura podróży, a obecnie są na innej stronie np. na blogu poświęconemu podróżom. Użytkownikowi bloga można wyświetlić reklamy, nakłaniające do zakupu wycieczki, zaoferować tym użytkownikom kupon rabatowy, albo też w inny sposób zachęcić do skorzystania z oferty.

Remarketing dynamiczny

Odmianą remarketingu jest remarketing dynamiczny – i jest to forma reklamy przeznaczona dla sklepów internetowych.

W klasycznym remarketingu ustawiamy linki tekstowe oraz przygotowane wcześniej banery.

W remarketingu dynamicznym reklamy banerowe są tworzone dynamicznie na podstawie tego, jakie produkty internauta przeglądał w sklepie internetowym. Banery zawierają zdjęcia produktów, ich nazwy i ceny. Każdy baner jest unikalny, każdy internauta widzi baner zawierający inne produkty.

Reklamy w ramach remarketingu dynamicznego, poprzez swoje dopasowanie do konkretnej osoby, są widoczne, chętnie klikane, przypominają potencjalnemu klientowi o chęci dokonania zakupu. Często powodują powrót internauty do e-sklepu który to kończy się konwersją, czyli zakupem.

Możliwe jest tworzenie różnych list remarketingowych, na przykład:

  • Wszyscy internauci którzy weszli na stronę e-sklepu,
  • Internauci wyświetlający produkty z danej kategorii,
  • Internauci, którzy porzucili koszyk czyli nie dokonali zakupu,
  • Internauci, którzy odwiedzili sklep kilkukrotnie, itp.

KAMPANIA GOOGLE ADS „NA PRÓBĘ”
Mała kampania, mały budżet, mało słów kluczowych, mały koszt obsługi.

Bezpłatna wycena kampanii.
Telefon: 604 965 865 | biuro@e-marka.pl

Skontaktuj się. Sprawdź efekty!

Skontaktuj się