linki sponsorowane
   
   

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to działania mające na celu umieszczenie strony internetowej na konkretne słowa kluczowe, na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie a Linki sponsorowane to dwa różne działania marketingowe niezależne od siebie. Porównanie ich znajduje się w poniższej tabeli:

Linki sponsorowane Pozycjonowanie
Linki sponsorowane = płatna reklama w wyszukiwarce Google, pojawiająca się po wpisaniu wybranych słów kluczowych. Pozycjonowanie = płatne działania mające podnoszenie pozycji strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Efekty widoczne natychmiast po uruchomieniu kampanii. Efekty widoczne przeciętnie po 3-6 miesiącach pozycjonowania.
Opłaty ponoszone są tylko podczas aktywnej kampanii linków sponsorowanych. Konieczność ponoszenia comiesięcznych opłat abonamentowych.
Możliwość natychmiastowej reakcji, zmiany tekstów reklam, zmiany słów kluczowych, zmiany strategii kampanii. Ograniczone możliwości zmiany parametrów pozycjonowania, wymiany słów kluczowych.
Brak konieczności ponoszenia kosztów programistycznych. Konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów programistycznych związanych z optymalizacją pozycjonowanego serwisu internetowego.
Doskonała mierzalność efektów. Precyzyjne statystyki, mierzenie konwersji, mierzenie skuteczności reklam, itp. Ograniczone możliwości mierzenia efektów pozycjonowania.

Koszty pozycjonowania zależą od wielu czynników - głównie od konkurencyjności fraz.

Skontaktuj się aby otrzymać ofertę. Prześlij nam słowa kluczowe na które chciałbyś pozycjonować swoją stronę oraz adres strony internetowej.

Google+
 
Pracujemy dla:
Kontakt
copyright © 2003-2014 by e-marka.pl